510382552
info@prostozhiszpanii.comKażdy z nas może zrobić dobrą PAELLE. Grunt to mieć dobrą oliwe, dobry ryż, szafran, trochę fantazjii co do dodatków no i naszą wspaniałą PAELLERA.
REKLAMACJE
a.
W
przypadku chęci zgłoszenia reklamacji należy skontaktować się mailowo z
Prostozhiszpanii, na którykolwiek adres mailowy. W powyższej wiadomości e-mail
należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu
reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz
dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie
reklamacji przez Sprzedawcę.
b.
Prostozhiszpanii
ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14
dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres
e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.
c.
W przypadku reklamacji Klienta
nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej
uwzględnieniem.
W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta Prostozhiszanii pokrywa koszty
odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad1.
2.
Sądowe rozstrzyganie sporów:
a.
Ewentualne
spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) zostają poddane sądowi właściwemu ze względu
na siedzibę Usługodawcy.
3. Klient ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596). Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne..